stööörigt!

Ja att varje gång man ska  ha kamerasladden och lägga in bilder på datan, så hittar jag inte sladdjävlen :(
Sjukt roliga bilder sen i lördes när jag, emeliie, karro å helena var i helsingborg å festade :P haha!
men jag ska hitta den ..

Snart helg igen :) är ledig på freda, så i morgon när jag slutat jobba ska jag till Lund och umgås med Oscar , massa mys :) På freda kanske det blir danmark eller malmö eller nått annat, vem vet.. kanske inte orkar gå upp ur sängen, men det är skönt ibland å bara njuta av sin ledighet :)

snart semester :) V.25-27

hoppas på en resa med Emelie då .. hade varit skönt å komma iväg en vecka :)

nepp ska snart göra mig klar för jubb ..



<3


Kommentarer
Postat av: Ellen

AAAH GÖTT! V.25-27 är jag ledig sjukt mkt. Jobbar bara ena helgen på dom tre veckorna! TID FÖR OSS DÄR! YEAH! Hur ser din midsommar ut nu då?

2008-05-23 @ 15:35:25
URL: http://slellens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0