Hunnit med mycket...

idag har jag varit ledig :) skönt faktiskt och det har varit helt fint väder oxå !
har hunnit med mycket idag känns det som..
gick upp vid 9 i morse, lämnade bilen på lagning, känns som den kommer braka ihop snart! haha .. men ska kolla på ny bil på lörda med pappa :) kanske en volvo C30, Fin fin bil det :)

Tog sen tåget till lund och träffade annika, för hon jobbade :) sen gick jag till Oscar en liten stund :) Och det va mys som vanligt  ;)
Sen yrade jag runder i stan för mig själv å kollade i affärer :)
Åkte med mammsen hem vid 2 tiden och blev avsläppt hos min Sis <3 , blev att vi stack in till Grappa å fikade ,  mysigt! Emelie dök oxp upp!

haha vilken aktiv dag!
+ att jag å mamma har varit ute å gått i 40 min.. gryyymt :P


snart helg :D  min leeediga helg! det gillas :)

Kommentarer
Postat av: Elinor

mycket du han med , jag verkar rätt slapp gemfört med dig :P

2008-05-27 @ 20:45:19
URL: http://santippa.blogg.se
Postat av: Linda

gött o va ledig!

2008-05-27 @ 20:50:24
URL: http://ndail.blogg.se
Postat av: tanna

Nördoo, ska du köpa volvo? :) Hiii

2008-05-28 @ 15:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0