Rubrik??

Lörda idag ja.. sitter å kollar på gamla pics sen 03 och framåt helt sjukt länge sen! haha har suttit hela morgonen och kollat på gamla bilder på datan.. ska lägga upp några här :)
 



Både nya och gamla bilder..

jag vill vill vill VILL festa ikväll.. men jobb i morgon, jag har verkligen blivit helt lat på sista tiden, skärpning alex! Vill ju festa men Emelie jobbar ALLTID :( och det är med henne jag vill festa med nu juu .. fast nästa helg ska vi till Hbg å festa :) ska bli kul.. kanske finns där några hetingar ?? ;)

Igår stack jag och Empan till Malmö å shoppade :) Mysigt, synd det blåste bara. haha vi kände inte oss riktigt nöjde så på tisda ska vi åka till Nova eller C syd och fortsätta vårt shoppande :P STÖRDA !

Bye <3

Kommentarer
Postat av: AD

hahahaha ÄLSKAR den på Niklas! hahaha :)

2008-04-03 @ 12:10:15
URL: http://ads.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0