Jobb jobb...

var helt slut igår efter jobbet så blev en lugn fredag bara.. skönt :)

Funderar på att sticka till systemet idag och utnyttja mina presentkort :D så man har något gott att dricka ikväll om vi ska till sandra..
image52




Åå! längtar till nästa helg, på onsdag ska jag klippa mig :) as längesen! sen på kvällen ska jag å Emelie gå på bio käka nånstans å pimpla vin ;) och på torsda upp tidigt som fan å åka på roadtrip till Ullared haha* nä men det ska bli sköj som fan :) bara jag å emelie, myys :)


Nä nu ska jag klä på mig och ta en powerwalk! skönt i detta vädret :)


faan vad jag saknar att vara kär.. men det finns inte en enda bra verkar det som :( ändå varit singel i 8 månader! hehe

har börjat inse vem som verkligen är ens rigtiga vänner..
det finns dom som hör av sig och dom som inte gör.. nä varför slösa tid på vissa när man har få riktiga?? bättre att att hålla kvar dom rikktiga:)

bya-bye

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Godmorgon :}

2008-03-08 @ 08:54:14
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Ellen

haha alex min kära legobit, klaga inte.. Denne svensk firar snart 2 år som singel ;-) Men de e nice! Vi hörs! I MISS YOU VA FAN!

2008-03-08 @ 20:39:28
URL: http://www.slellens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0