Hmmm ?

över en vecka sen jag skrev här.. känns som jag är rätt dålig på att blogga.. haha..

helgen var hur bra som helst :) blev jägers med Emma å karro, sjukt kul :)
Rätt skönt ibland när man bara är några stycken som förfestar tsm än 20 pers! vi var iaf hos emma 4 st tjejer

sov sen hos Ems och dagen efter satt vi å mös hela dagen med massa ätande hela dagen tycktre jag? haha. blev en saftig 150 g hamburgare från hardys.. mmmm :D hahaa
 
jusst nu har jag inget eget rum, sjuukt drygt, tömde hela rummet igår, ska målas om :) jusst nu är det lila... väldigt trött på den färgen nu :P tänkte mig beige, rätt fint :)

nu tänkte jag hoppa i säng, inte min utan min lillasysters haha!

På fredag blir det shopping i malmö med Empan och jag har bestämt att vi ska kränga på pizza hut :P mm


lite avis på Ellen som sticker till Thai-landet på torsda :P faan har inte setts på evigheter =(


what to do?

Bye :)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Usch jag vet, känns helt skumt.. vi träffades ju rätt ofta innan... :-/ Men du, 2 veckor går snabbt så vi ska ses så fort som möjligt när jag kommer hem :-)

2008-03-26 @ 01:29:03
URL: http://www.slellens.blogg.se
Postat av: Emma N

hahahaha :D weho..

2008-03-26 @ 09:42:02
URL: http://nordstromemma.blogg.se
Postat av: Emma N

Babe, måste göra om den helgen snart! har inte haft så kul på länge som vi hade i lördags + söndags! :) Haha, var är du henne? PUSS

2008-03-28 @ 23:51:24
URL: http://nordstromemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0