Freda och död

Fy fan vad jag är trött nu.. känns som jag inte har nått liv längre.. jobbat 12 timmar idag 8-20.15..
men nu är den dagen över :)

i onsdes var jag och Emelie på bio i lund och såg P.S i love you. helt mysig film :) varför kan det inte hända mig? Innan bian käka vi kina mat haha, emelie såklart bet hål i sin läpp och den vägrade sluta blöda:S

Och igår gick vi upp kl 5 på morgonen och stack till Ullared :D haha hade skit skoj hela dagen, vi är störda tillsammans. handlade en jääkla massa saker :) hittade en nice skinnjacka för 500 spänn :) inte illa!

konstigt att emelie är den jag tycker om allra mest och henne har jag känt sen vi var typ 6 :) ändå är vi så sjukt olika hehe<3

nu ska jag gå och käka min pizza sen kolla O.C hela kvällen. nästa helg måste jag FESTA!!! jag å Ems måste ut å ragga.. var finns dom snygga killarna?? :( haha desperat




bye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0