vilken fredag! haha

efter jobbet igår kom man hem. emelie å mamma å syrran hade varit i malmö. jag frågar emelie vad vi ska göra på kvällen.. när jag är påväg in på mitt rum för att byta om till mjukis kommer emelie kutandes mot mig å springer in i mona hälar typ. hör ett jävla knak från hennes tå, nästa sekund hör man emelie asgarva å ha typ panik samtidigt, hennes tå äe skit sne! å pekar åt vänster :S värsta panik jag kutar in på mitt rum å vill inte se hennes tå! mamma ringer vårdcentralen å vi får åka dit direkt. Å min syster fick oxå åka in för hon solade solarium i 20 min + nya llysrör så hon va helt RÖD i ansiktet å såg ut som ett SVULLO! typ som kattkvinnan :S aaa

när vi åkt till vårdcentralen sa dom att vi måste åka in till lund för röntgen å allt skit. stackars emelie jag slapp åka med å vänta, men hon satt i lund i 6 timmar! ja, tån är bruten :S så hon kom till mig i natt vid 12 tiden.. naaw!

så det blev en slapp kväll igår haha, sandra kom hit en sväng, blev lite tv-spel å kollade en film :)


NUUU ska jag iväg å köpa en dator till mig :D

ikväll blir det middag å lite dricka hos Becki ;)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Du har chansen att vinna en design i min blogg!
Var gärna med & tävla!

2008-02-23 @ 12:13:41
URL: http://asanordin.blogg.se/
Postat av: Lia Florenz

lycka till med köpet ;)

2008-02-23 @ 12:19:07
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: AD

Jaa det ska bli skit kul, liiite nervös men så är det ju alltid :) JApp det gör vi! kram kram

2008-02-28 @ 19:26:40
URL: http://ads.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0