Nu är man 20 :)

I lördes hade jag en riktigt rolig 20 års dag :) gocart, käka på resturang å fest hos helena (som oxå fyllde 20) å sen jägers på kvällen! fulla å glada :D


aah...


jag längtar efter något jag aldrig kommer att få igen :(


idag har jag umgåtts med min lilla emelie :D vi tog en sväng till nova, sen blev det max å media markt ;P blev ett nytt ps2 spel haha störd i know! men bilspel är fan det roligaste ;D sen när klockan va typ halv 5 kom emelie på att hon bara hade tvätt tid til kl 4 !! paniiik hem, nån stackare som inte fått tvätta på sin tvätt tid efter emelie! haha!
film å mys blev det när vi kom hem, när vi väl satt igång filmen kom vi på att godis hade fan inte varit fel ;P HAHA! ner för alla trappor, kuta till videomix igen å sen upp å kränga till filmen ! tssss



hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0