Pinsamheter och vår ..

Så skönt väder idag :D satt ute en halvtimme innan och bara myste i solen, härligt !
Slutade tidigt idag, körde inom Eslöv och träffade Emelie en liten stund <3 Kvant å Freed kom oxå förbi, riktigt längesen jag träffa dom härliga töserna :) och bruna va dom oxå sen dom kom hem från Thailand...

jahapp.. ibland när jag är trött eller nått kan jag vilka ord som helst komma ut ur min mun haha. idag jävligt pinsamt av mig haha skrattar när jag tänker på de :P Iaf en kund frågade om vi hade regnkläder på damavdelningen så skulle jag säga att dom skulle titta inne på ungdoms-avdelningen och vad säger jag? Joo kolla på ungdoms-mottagningen .. :S kunden bara stirra på mig (en äldre kvinna)  när jag kommit på vad jag sagt bara åh nej.. försökte skratta bort det.. hahaha! Alex i ett nötskal :P


ska ut å på powewalk sen men mammsen :) igår va det riktigt härligt, gick i 45 min, skönt när det regnade fast idag blir det ännu härligare när solen skiner :)

bye byeimage81

haha mongobild :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0