hej hopp

Igår blev det slappe hos pärsan.. :) å Emma, Emilia och Elian :) såg en kass film haha sjuk :P Klippen på youtub va ändå bäst haha eller hur emma ;) <3

fan känner mig ändå dum.. dom ringde från H&M i stan i morse å fråga om jag kunde hoppa in å jobba 12-16.. det är bara 4 timmar, men när man har ledig helg vill man ändå va helt ledig..  var ju tvungen å säga nä..
sen har jag städat hela morgonen + att det hade blivit stresigt inför kvällen.. ska till Emelie sen när hon slutat jobba..

För ikväll ska vi festa :D inte ofta man kan festa med Emelie en lördakväll :P så idag ska vi ta igen allt vi har missat .. kommer nog bli sjukt skoj :)

hade varit kul å träffa en viss person oxå :) men ja ...


nu ska jag ut å gåå , ändå blivit duktig på det!  Beach 2008 eller HAHAH!


image83
image82
Sjukt gammal bild :P Emelie, Sofie och jag hahaa


:<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0