Det va den helgen...

jahapp då va det söndag = jobbhelgen är över :) Har ändå varit rätt lugnt idag.. kan bero på det fina vädret.. typiskt att man jobbar då :/

Igår efter jobb blev det film at Oscars place :) mkt trevligt! haha lite klödd där med bussen ett tag.. :P ibland hänger inte hjärnan med helt enkelt skyller jag på :P HAHA!

Ååh! kan det inte bli typ lörda NU! :D jag å emelie har redan börjat planera, Love it, ska bada på dagen, å mysa i bubbelbaad :) sen sak vi göra egen sushi MMM! kommer säkert bli perfa ;) sen blir det utgång på kvällen.. inte bestämt var ännu men vi ska dricka massa spliiit ;) hihi kommer nog bli bästa helgen på länge :)

Sofies 20 års fest närmar sig oxå :) valborg !


wehooow! jag känner mig grym nu.. börjar nå mina mål, 2 kg är borta från den tråkiga vintertiden så nu kommer det nog gå bra. :) och det är riktigt skönt å röra på sig när det börjar bli bättre väder :)

I morgon ska jag till E-town å träffa nancy efter jobb :) latisen orkade inte idag ju ;)


Bye <3
image97

jag och sofie för lääängesen :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0