centan å empan

Idag har man varit ledig :) såå skönt!

vaknade vid 11 av solen, helt ljust i rummet, har inte hunnit sätta upp mina gardiner ännu..
fått fixat min garderob idag oxå wohoow hehe, undrar hur länge man lyckas hålla den i bra skick ;)

Åkte en sväng till C-syd med Emelie, mamma å systrar. hittade en del ändå :) 
Blev inköp från systembolaget oxå , första gången jag handlar där själv :D vuxenpoäng där hahaha*
Äpple-kanel vin och J.P mmm ska drickas till helgen :)

Denna helgen ska jag FESTA! ;) ¨

Nu ska jag dricka TE med mamms :)


Byeee

Kommentarer
Postat av: Emma

Babe, var ska du festa i helgen? :-)
PUSS

2008-04-01 @ 23:25:55
URL: http://nordstromemma.blogg.se
Postat av: Anonym

ja, jag tycker också vi slår ihop oss på fredag! Let's do it :)
Puss

2008-04-02 @ 22:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0