ändå jobbhelgen över :)

Ja denna helgen har varit riktigt jobbig.. jätte mycket folk, men inte så konstigt .. lönehelg och det har märkts!!

men den har oxå haft sina bra sidor ;) myyys!

snart valborg Oooo det kommer bli kul som fään ;) sen är det min å emelies helg och jag gillar det skarpt:)
blir nog big bowl å festa :) och jag ska tvinga med DIG!

idag efter jobb blev det date med nancy fancy ;) hah!! så myysig lägenhet du har snäckis :)
satt på grappa i typ 3 timmar eller nått :P först kom diza å johanna å snacka skit sen fritz å berg hah! riktigt förvirrade men roliga att lyssna på :P


hej hej hej dåå :)

och en sak jag måste verkligen sluta! NUUU.. arg på mig själv!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Oj oj, vem är "DIG" ;-)
Jag har endel att berätta för dig! hi hi!

2008-04-27 @ 23:41:38
URL: http://www.slellens.blogg.se
Postat av: Anonym

hihi :)
du är bääst

2008-04-28 @ 12:46:13
URL: http://www.nancyolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0