Åååh WHY?

Nu ligger man här igen och är pigg som en räka.. vad ska man göra? har varit såhär för länge nu.. somnar inte förrän halv 1, 1 tiden ..

varit ledig idag :) skönt, låg i sängen till typ 2 :S vilket jag aldrig annars brukar göra.. har helt enkelt vänt på dygnet.. inte alls bra :(
Ellen min slell har även varit på besök mkt trevligt :)

helgen närmar sig :D Åååe jag längtar till tusen ..

jag blir knäpp!! ofta när jag kollar klockan är den t.ex. 13.13 eller 23.23 osv. haha eller hur ellen?? har varit så här föör länge nu :P stört!!


Godnatt

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hahaha, ja du får snart söka hjälp för det där alltså! ;-)

2008-04-17 @ 11:47:14
URL: http://www.slellens.blogg.se
Postat av: Nicole

Meen Heeeej:D va kul att du tittade in:)
Jaa jag tvis inte här med den snorungen direkt:S
Kommer snart hem igen, då får vi FESTA ihop..:D wiiee

2008-04-18 @ 03:06:58
URL: http://Nicolajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0