Mmm detta suger

Vet inte vad ja ska skriva.. men ska nog struta helt i lunar å stanna här och påbilddagboken=)

Varför känner man sig så vilsen när det tar slut? vet varken ut eller in, men det va väl meningen att det skulle bli såhär i guess? konstigt att känslor kan försvinna så fort på 2 veckor kan ja dock påstå! =(  usch ja kärlekn är rå. jag har iaf our. det kändes så rätt denna gången.. aja  nog pratat om det! Jag har iaf mina vänner som alltid finns där<3


jobba idag 12-20 ändå rätt skönt å komma på andra tankar:) jobbiga kunder som frågar hela tiden. haha!

ikväll ska ja träffa ivans syster, kan prata med henne om allt! så skönt:)

nu ska ja göra mig i klar för work :P


Och i helgen festa som fän både freda och lörda=) Iiih ska bli kul!



Hej då


alexbabbsan.bilddagboken.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0