Äntligen:)

Fredag gillar jag, häärlish.. Jobb 15-20 så de e lugnt:) men fan de va lite jobbigt igår. jobba 8.30 - 20.15.. många timmar där. är iaf ledig hela helgen, SKÖNT=)

annars? joo har jobb till året ut än så länge, riktigt skönt att veta! börja spara pengar nu. allt börjar lösa sig nu känner ja.


panik igår när ja skulle köra hem från jobb. stanna på motorvägen, fick för mig att det luktade bränt haha! men de va nog bara ja som yra. helt trött va ja oxå. Körde hem till Sandra å drack the å snacka lite:)

Men men allt för idag.


Allt börjar kännas bra nu, har nog lärt mig att hantera mina känslor. visst saknaden är jobbig efter dig men måste inse att det går över och jag kommer över dig. har snart gjort det,har mina små knep :P känner mig mer vilsen, vad gjorde jag för fel? trodde ju att vi hade det bra. tydligen inte men ja, Mr right dyker väl upp förr eller senare. men jag ska inte leta. får ta det som det kommer helt enkelt. Vill bara lägga det åt sidan, för det gör jag oxå! iaf just nu!

kulvihade bruudar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0