Work work

japp om 3 timmar börjar man jobba. tänkte fördriva tiden lite här:)

Jägers i lördes. Förfesten va riktigt kul. satt ute i Beccis lilla grillstuga. mysigt å varmt.


haha fylle bilder är alltid kul :) men hade inte så jätte kul på jägers. kommer nog inte sticka dit igen. eller man vet aldrig:) Snacka lite med någon. fattar inte vad som menas med det som sas. jag kan inte kalla det att vi är vänner. okej isf ensån vän man kanske träffade på i skolan, gick förbi varandra och sa hej! men men om det är så han vill ha det. jag klarar mig. tycker bara det känns lite tråkigt.

Söndagen vakna man upp i Annikas lägenhet å mådde inte speciellt bra :/  blev pizza till frukost å sen kolla vi på monsters inc :) Heelt söt film.

Denna veckan gillar jag=) jobbar 9-14 tis-onsd, ledig torsda å 9-15 på freda :) naajs


nu ska ja käka frukost. Hej hej

 måste bara säga att jag blev nöjd med min nya TV bänk :) hii





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0