Today

Om 3 timmar är jag på jobb å än sitter jag här i myskläder :) gött..

Vart tog helgen vägen? Hmm den bara försvann känns det som haha
Var iaf ledig denna helgen förutom på lördagen, fick jobba på min lediga dag, men det va rätt lugnt=) På kvällen sen blev det krök hemma hos Emma:) Naajs sen hamna ja å Ellen i eslöv.. ååh whyy eslöv är tråk! vi skulle med til Malmö men Ellen skulle ju jobba dagen efter :( men men blev jägligt besviken på en viss person oxå! men de löste sig. ja tycker om man säger en sak ska man hålla det oxå! Eller? mm blev nattbussen hem å taxi därefter.
Å 500 kr rikare blev jag oxå för jag år så snäll ;D haha eller hur Ellen ;)

Å en sak, igår blev det mys med annika. hihi en riktig bakis-krängar-kväll ;D vi beställde mat från Eddy´s men ALDRIG mer. dom kan ju inte göra mat. hamburgare å bröd bara, fick fan ingen fyllning , blää


Aja nu ska ja  käka lite innan jobb..


Tänk om..

Det finns ingen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0