Söndag

Ja helgen över.

Full blev man igår som det var bestämt haha. men det va kul =)
Mindre kul att jobba idag, kännt mig heelt seeeeg.
kankse hände onöga saker igår men vet inte vad jag ska skriva.
kankse har jag mist en vän men samtidigt känns det som jag miste den vännen den dagen det tog slut eftersom vi slutade snacka helt då. men men jag kan inte göra nått åt saken.

haha igår när man skulle somna hos emelie, vi har krypit ner i sängen å ska sova. Emelies mobil ringer efter det slänger hon på sig kläderna igen å säger att hon ska på efterfest. jag ville bara sova. n'r hon gått utanför dörren går det 2 sekunder å hon kommer in igen å slänger av sig kläderna å hoppar i säng igen. hon hade visst ångrat sig! HAAHA stööörd.

aja hej hoppp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0