Onsda - torsda

mina lediga dagar :) riktigt skönt att kunna sova ut, känns som det va länge sen ..

Igår va jag hos tandis och fick min diamantplopp till tanden igen (den förra trilla av) sen åkte jag å mamms till center syd.. helt öde är där nu hehe men lite shopping blev det allt !
Igår kväll kom min sis hit en sväng å visade upp sin nya bil ! Woo den va fin :P audi a3 guldmetallic naaaajs.
jag vill oxå ha en ny bil =( måste börja spara !

Idag hoppas vi på lite mer shopping i malmö men Ellen å kanske en fika nånstans, spaning på snyggingar? haha vi får väl se ;)

Hmm har börjat drömma så jäkla skumma drömmar :S jagad, skjuten å sånt ...

Lön i morgon:D kan inte bli bättre. synd man jobbar 9-20.15 hinner inte köpa min kamera i morgon :( kanske på lörda!

käka frukost nu  :) bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0