min otursdag!!!

ja det är fan idag, så arg jag är på mig själv nu. sitter och skriver med min vänstra hand och högerhanden har jag i en bringare med iskallt vatten i. nån som kan gissa vad jag gjort??
jo såklart har jag bränt mig på handflatan:( AJ!!! skulle bara värma lite mjälk i micron så jag kunde dricka varm oboy till frukost å tänkte inte på att koppen skulle vara varm när jag tog ut den, men det var den!! höde hur mitt skinn på handflatan pyste till så vamt de va, skiit ja som skulle göra mig klar för jobb. nmen hur ska det gå till å göra sig i ordning med vänster hand??? haha. nä kan inte göra mkt nu, åfick ringa å sjuka mig från jobb:( känns inte alls bra.

då blir det bara jobb i 2 dagar denna veckan. är ju ledig onsda å torsda..


usch nä nu ska ja lägga mig framför tv:n. 

tyck synd om mig:P :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0