.....

mm har inte skrivit om helgen som varit. i know jag är lite sen men vafaan ;D

I lördes var det julfest i malmö med H&M. riktigt mycket folk tror det var 16 butiker :) det va skoj. senare p åkvällen mötte jag upp Ellen och Joanna på centralen sen vidare till chokladfabriken. helt okej ställe faktiskt, bra musik men ett minus, ALLA äckliga kräk som va efter en och ska jucka mot en va fan! gå hem å jucka mot din vägg eller nått. haha..
när klockan närma sig 4 kände vi attd et va dags för lite maat , Burger king dåå :) hehe
Ellen åkte skridsko, å hette Maria Värner å fick en man i 45 års åldern att böl flabba ! haha.. vi väckte en man på tåget som somna med huvudet mot de bordet, han var svårväckt eller hur Ellen ;D Sen blev det nattbesök hos Annika :) Pizza å film dagen efter, heelt rätt när man är bakis, fast jag var inte bakis speciellt, hmm konstigt..

Längtar till denna helgen :) Fest med min Emelie. jaa


Btw jag saknar Tompan :(



Ska nog köra till Media markt innan jobb idag å köpa min kamera :)



Kommentarer
Postat av: Slellen

Hahaha ja han va jävlar i de svårväckt! ;-)

2007-12-01 @ 00:10:15
URL: http://slellens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0