helgen slut..

men den har varit mkt bra:)

Jägers igår hade sjukt kul iaf :P men blev för många shottar för min del.. haha!

snart till höör¨å träffa annika, sen kolla vem som blir lucia kl 5, hoppas sofie vinner:)

Börjar sakna det som faan nu =(

Och en viss person är väldigt svår, vilket jag inte trodde :P haha


bye


måste bara lägga till att jag och Ellen for i backen i lördesnatt oxå! HAHA när vi stod ute å väntade på skjutsen hem, så tog Ellen ett steg (min fot) och vi tappar balansen båda två å rakt ner i marken.. tur man landar mjukt när man är lite full.. hahaha ;)

Kommentarer
Postat av: Slellen

Haha de va ändå as kul igår! De bästa till slut ju! läs i min blogg.. ;-)

2007-12-02 @ 19:11:33
URL: http://slellens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0