Ny vecka..

Ja var ska man börja.. JO helgen va helt okej=) vi bestämde oss för att sticka till björket på lördagen. Helt okej, speciellt att det var halva priset i baren bram till 12;) Orgasm va riktigt god ! En helt okej kväll, trots lite tjafs men det hör till på fyllan.. hehe.

På söndagen blev det en lugn dag för mig och emelie som övernatta hos mig :) Men på eftermiddagen fick vi ett väldigt tråkigt och oväntat besked från min äldsta kusin. Mammas bror hade gått bort på morgonen:( Usch helt overkligt, går inte att förstå att sånt händer en sån ung människa, han va bara 51 år :( hans yngsta dotter är 12 år, helt orättvist. Tror det var en hjärtinfarkt precis som min morfar. många tankar till deras familj. Begravningen kommer bli jobbig som ***
 
R.I.P Pär


Tror jag håller på att bli sjuk nu! Ååh :(

Men men dags för frukost sen till skolan och titta på dansuppvisningen :P hoppas den är bra!


Å med kärleken fattar man ingenting, som vanligt då med andra ord! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0