Då va de dags

Ja att skriva ett nytt inlägg. Men dagarna går så snabbt så man hinner inte äns blinka förrän det är helg igen.. hmm. Å jag är såå trött idag efter jobb å slit... blir att stanna hemme å bara ta de lugnt ikväll. festa kan ja ta nästa helg;P Har inte hänt något speciellt alls denna veckan faktiskt.. men ja håller på att bli knäpp på DIG. Orkar inte med sånt just nu.. men men..

Är ledig på torsda, SKÖNT:) på månda blir det shopping i malmö.. iiiih skoj:P

hmm begravning nästa fredag :( Hur ska ja klara det? jag som aldrig varit på en begravning.


Imorgon blir det nog en tur till C-syd med mammsen min.. måste handla balskor..

Nä nu ska  ja dricka the med mamma :) <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Wie, har äl en blogg? Fan vad nice. Vet inte hur jag hittade dig men tydligen gjorde jag det iaf : D haha! Puss på dig snäckan!

2007-04-26 @ 18:29:48
URL: http://mmatild.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0